miercuri, 4 martie 2009

The Curious Case of Benjamin Button


O singură idee: Fericirea este facilă oricui, dar nu e pe viaţă! Câmpul de bătălie pe care va trebui să lupţi pentru a o redobândi este dintre cele mai ciudate: propria ta conştiinţă şi propriul tău trup. Lupta în sine nu înseamnă nimic mai mult decât a face ceea ce simţi!

Un alt gând care merită totuşi o clipă de meditaţie e: moartea prin naştere. Ce înseamnă să întinereşti până ce vei ajunge să îţi uiţi amintirile, chiar şi abilitatea de a vorbi? Pe mine m-a lăsat puţin şocat. O astfel de moarte mi se pare mult mai tristă decât cea convenţională. Fuck the body, oricum e de căcat, dar nu-mi luaţi trăirile şi conştiinţa, le vreau până în ultimul moment, şi mai ales atunci!

Un film la care priveşti trei ore aşteptând să înceapă, dar nu mai începe. Sârşitul e lin şi te lasă să meditezi în voie asupra ideii de viaţă şi fericire, care e expusă pe faţă la final.

Poate mă aşteptam la mai mult de la acest film, sau poate pur şi simplu nu e pe gustul meu. Nu m-a impresionat prea mult . A luat Oscar-ul cumva?

4 comentarii:

  1. Da, pentru machiaj si la inca vreo 2 categorii lipsite de importanta. Eu am rezistat o jumatate de ora la el. Cred ca incep sa-mi dau seama tot mai repede ce imi place+merita si ce nu. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar mă văd nevoit să raspund la fel la comentariile tale, Diana: Se pare că mai sunt oameni care simt la fel cu mine.

    Mai ştiu insă că eşti cam nemulţumită de filmele de azi, iar mie îmi plac unele.

    Chiar nici un film nu îţi place, din cele noi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultimele filme vazute: 7 pounds+Taken+jumate din RocknRolla (pe alocuri sunt fan Guy Ritchie). Nu mi-a placut niciunul. :D
    De anul trecut insa am bifat la capitolul "placut": Iron Man, Dark Knight, Wanted, I am Legend si Wall-E.
    Si de anul asta astept cateva. Watchmen si Crank 2 sunt printre primele care vor aparea.
    Iar all time favourite ar fi The 5th Element. Very girly, I know. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, The 5th element e chiar mişto, l-am văzut de mai multe ori. E faină acea abordare în glumă a vieţii. Îţi crează o stare de relaxare şi optimism. Asta mai ales dacă îţi place şi SF.

    RăspundețiȘtergere