marți, 9 decembrie 2008

Ajută 100 suflete de copil

E Si Craciunul Lor Cei care vreţi pur şi simplu să ajutaţi nişte copii să se bucure de Crăciun, săriţi direct la ultimul paragraf. Cei care vreţi să cunoaşteţi părerea mea despre asta citiţi în continuare.

Bomboane de pom din bucăţi tari de pâine, învelite grijuliu în învelitorile bomboanelor din anii trecuti - aşa împodobea mama mea, copil fiind, bradul de Craciun. Era fericită ca orice copil care e iubit de părinţi, dar probabil deseori îşi dorea lucruri pe care nu le putea avea.

Eu însă am avut o copilărie plină de fericire. Trăiam într-o lume de vis creată de propria-mi imaginaţie, fără a simţi vre-o lipsă majoră. Simţeam susţinere şi aveam încredere în mine. Toate acestea datorită mamei mele, pentru care am fost totul, şi chiar acum îi e greu să mă privească altfel. Mamă, îţi mulţumesc!

Încrederea că orice este posibil este cel mai frumos dar pe care poate să îl primească un copil de la părintele său. Păstrarea acestui optimism copilăresc şi transformarea lui într-un optimism conştient, pe măsură ce copilul se maturizează şi devine independent, e cel mai dificil task al îndeletnicirii de a fi părinte. Majoritatea părinţilor nu reuşesc să îl ducă la bun sfârşit - motivul: problema de comunicare între generaţii.

Ar fi drept ca fiecare copil să primeasca acest dar de optimism, la început de drum. Cu toţi ştim însă, că nu este aşa. Haide-ţi să încercăm să demonstrăm că lumea este bună, pentru nişte copiii cărora probabil le este greu să o vadă aşa.

Datorită strădaniilor Oanei şi a tuturor celor implicaţi, a luat naştere campaniea "E şi Crăciunul lor!". Bloggerii clujeni împreună cu cititorii lor, susţinuţi de Monitorul de Cluj şi Fundatia Romana pentru Copii, Comunitate si Familie, pot aduce un zâmbet în plus la venirea Crăciunului pentru 100 de copii din familii sărace.

Donaţiile se fac la sediul redacţiei ziarului Monitorul de Cluj, în Sigma Business Center, strada Republicii, nr. 109, etaj 6, zilnic, între orele 12 şi 18, până în 18 decembrie 2008. Cei care s-au gândit să ajute pot afla mai multe de pe site-ul campaniei: http://esicraciunullor.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu