miercuri, 5 septembrie 2012

Te folosesc ca sa tin minte

Am găsit un ”feature” nou al Skype-ului! Eu si asociatul meu îl folosim destul de frecvent.

Se întampla ca de multe ori să avem fiecare mici idei sau rezultate parțiale pe care ne dădeam seama că le vom continua tot individual, fară a folosi din timpul celuilalt care se ocupa de alte probleme. Aceste mini-idei se pot transforma în niște mici plusuri pentru ziua de maine dacă mai există mâine ca să fie puse în practică. Însa problema lor este că dacă nu sunt puse în practică imediat, vor fi uitate - mai mult ca sigur - îngropate sub maldărul de idei mai importante sau mai urgente. Într-un astfel de moment, având in fața fereastra mea de Skype, asociatul meu a scris ideea si mi-a trimis-o, iar apoi dându-si seama că ar fi putut să mă întrerupă de la ce făceam în acel moment, a scuipat repede si linia: ”te folosesc ca sa tin minte” - ca sa stiu ca nu e cazul sa ma opresc asupra acestei idei si e doar pentru el, chiar daca nu strica sa o vad si eu.

Mi s-a părut foarte amuzantă situația și de atunci am folosit si eu de mai multe ori acest mecanism de ”reminder” de idei.

Astfel ma gandeam sa ma apuc de scris mai des pe blog, mai ales atunci cand citesc carti de dezvoltare personala sau care imi dau de gandit, pentru a nu uita mici idei care se pot dovedi mari pe viitor. Iar voi să știti - vă folosesc doar pentru a ține minte - nu e nevoie să va opriti asupra ideilor mele, insa nici nu ma supar daca o veti face mai ales dacă vă face plăcere. Și cu atat mai putin mă voi supăra dacă veti comenta pe marginea lor - si vom putea avea o discuție constructivă pe marginea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu