sâmbătă, 27 august 2022

My first manifestation meditation - Cum as putea castiga timp?

Scuze pentru titlul in engleza. Nu mi-a venit in minte o traduce care sa sune bine si mi-am promis de cand am reinceput sa scriu ca voi incerca sa nu mai fiu perfectionist cand vine vorba de asternut cuvinte fiindca ajung sa nu mai scriu nimic. Nu am scoala in domeniu. Nu am studiat niciodata cum sa scriu. Doar vreau sa transmit niste idei, iar in ultima perioada le scriu mai mult pentru mine fiindca oricum nu mai am cititori pe acest blog.

Azi dimineata am ascultat (de pe youtube) prima meditatie pentru manifestarea visurilor in viata reala. De cateva luni urmaresc frantura cu frantura informatii despre studiile facute de dr. Joe Dispenza. Idea de baza a acestor 'studii' e ca ceea ce reusesti sa simti ca ai sau esti, acel lucru sau stare va deveni realitate. Legea atractiei - poate asa va suna mai familiar.

Am gasit o meditatie facuta de altcineva dar cu intro de Joe Dispenza si am zis sa incerc. Nu a fost chiar fara rost prima auditie, iar acum, dupa-masa a fost si mai bine.

Mi-am dat seama de un lucru: ce am cea mai mare nevoie acum e sa scap de credinta asta foarte inradacinata in sufletul meu cum ca timpul trebuie aglomerat cat mai mult posibil cu cat mai multa munca si sa imi fac timp sa meditez asupra destinatiei unde vreau sa ajung pentru a sti ce munca sa nu mai fac si pe ce munca sa ma concentrez. Nu este o rusine sa stai pur si simplu si sa meditezi pentru ca apoi sa iti poti face planuri. Momentan cea mai importanta resursa de care nu dispun, este timpul. Si daca nu pot cumpara timp, probabil ca abordarea corecta e sa meditez si sa decid cu ce sa imi ocup timpul limitat pe care il am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu